Skoči na glavno vsebino

4. DAN

Fotogalerija četrtega dne.

Četrtek, 28. 2. 2019

Zbudili smo se ob pol sedmih in takoj odšli na zajtrk. Ko smo pojedli, smo se odpravili na smučišče. Dan je bil zelo vroč. Gospod Klemen nam je pokazal nekaj poučnih vaj na snegu. Sledilo je tekmovanje v smučanju, na katerem sem bil zelo uspešen.

Po kosilu smo se odpočili, nato pa za kratek čas igrali še nogomet. Z vodičem Timijem smo si ogledali mestno jedro, potem pa v kinu še zanimiv film Vratar iz Liverpoola. Sledila je okusna večerja.

Družabni večer, na katerem smo se vsi zelo zabavali, smo zaključili s karaokami in plesom. Utrujeni smo padli v posteljo.

Miha Križan, 6. a

3. DAN

Fotogalerija tretjega dne.

Sreda, 27. 2. 2019

Danes sem se zbudila bolj zgodaj kot ostale dni. Spala sem zelo dobro. Najprej smo šli na zajtrk, nato pa smučat. Smučanje se mi je zdelo zahtevnejše kot včeraj, saj sem bila zelo utrujena. Kosilo je bilo ponovno zelo okusno. Popoldan smo šli na ogled gradu, v katerem je tudi mestna knjižnica. Sledilo je kopanje na bazenu. Najprej so preizkusili, kako plavamo. Mislim, da sem bila uspešna. Po kopanju sem bila zelo utrujena. Po večerji in ogledu smešnic v hotelu smo utrujeni zaspali.

Martina Kidrič, 6. a

2. DAN

Fotogalerija drugega dne.

Torek, 26. 2. 2019

Zjutraj smo imeli razkošen in okusen zajtrk. Zadovoljen sem bil tudi s smučanjem, saj mi je že šlo odlično. Za kosilo smo jedli makaronovo meso. Ko smo napolnili trebuščke, smo obiskali judo klub; posebej sta me navdušila judo profesionalca. Komaj že čakam jutrišnji dan, saj gremo na bazen. Pričakujem, da se bomo zelo zabavali. Upam, da bomo jutri uspešnejši pri pospravljanju sobe, saj smo danes dobili slabšo oceno. Še vedno verjamem, da se bomo imeli ta teden lepo, in komaj čakam, da vidim, s čim nas bodo kuharice presenetile za jutrišnji zajtrk.

Alen Tovornik Vidovič, 6. b

1. DAN

Fotogalerija prvega dne.

Ponedeljek, 25. 2. 2019

Okoli 11. ure smo prispeli v Ravne na Koroškem. Razdelili smo se v sobe in si pospravili
prtljago. Nato smo se odpravil na kosilo. Bilo je zelo okusno in tudi kuharice so zelo prijazne.
Po kosilu smo se odpravili nazaj v dom in si oblekli smučarsko opremo. Vzeli smo smučarske
čevlje in se odpravili v garderobo, ki je blizu smučišča. Na smučišču so nas preizkusili in nas
razdelili v skupine. Zelo sem se zabavala in uživala. Ko smo končali s smučanjem, so sledile
družabne igre. Igrali smo se Igro življenja. Po končanem druženju smo odšli na večerjo. Za
večerjo smo imeli »šmoren« in kompot. Nato smo šli nazaj v hotel in imeli predavanje o
smučanju. Ta dan je bil zanimiv in zelo zabaven. Upam, da se bomo imeli ves teden tako lepo.

Zoja Dragovan, 6. b

(Skupno 1.349 obiskov, današnjih obiskov 1)