OPB

Teden otroka:
– Na obisku učenci II. osnovne šole
Zlata košarkarska medalja pri nas

V času podaljšanega bivanja učenci samostojno in pod pedagoškim vodstvom opravljajo obveznosti z dopoldanskega šolskega dela, se seznanjajo s tehnikami učenja ter se navajajo na skupno delo. Učenci gredo k podaljšanemu bivanju po končanem pouku in so lahko tam do 16.00. Skupine se med seboj družijo in povezujejo.

Vsebine podaljšanega bivanja so deloma podrejene vzgojno-izobraževalnim ciljem pouka, deloma pa s podaljšanim bivanjem širše zadovoljujemo druge potrebe, interese in želje. Podaljšano bivanje ni varstvo, ampak nadgradnja matičnega programa in je organizirano skladno s predmetnikom. Tudi ni nadomestek za domače starševsko delo z otroki. V času podaljšanega bivanja lahko učenci obiskujejo izbrane interesne dejavnosti.

V OPB se prepletajo naslednje dejavnosti:

• SPROSTITVENA DEJAVNOST, ki je namenjena počitku in sprostitvi. Odvija se neposredno po pouku ter tudi po kosilu.

• KOSILO, kjer je poudarek na kulturi prehranjevanja.

• SAMOSTOJNO UČENJE, kjer se učenci navajajo na opravljanje različnih učnih aktivnosti, kot so pisanje domačih nalog, utrjevanje snovi in širjenje znanja.

• USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA – V tem času se učencem omogoči ukvarjanje z različnimi dejavnostmi, ki omogočajo razvoj otrokovih interesov ter sposobnosti na različnih področjih (socialnem, kulturnem, umetniškem, spoznavnem, telesno gibalnem itd.).

Koordinatorica podaljšanega bivanja Hermina Bobek.

 

(Skupno 204 obiskov, današnjih obiskov 1)