Skoči na glavno vsebino

V sredo, 19. 12. 2018, smo imeli učenci 8. razredov naravoslovni dan z naslovom Veselje do znanosti II. Razdeljeni smo bili v štiri skupne, ki so se izmenjevale v delavnicah geografije, kemije, fizike in matematike. Moja skupina je bila najprej v učilnici fizike, kjer je g. Simon Hebar vodil delavnico z naslovom ODBOJ IN LOM SVETLOBE. S samostojnim izvajanjem poskusov smo ponovili in utrdili znanje o svetlobi. Po odmoru smo se odpravili v učilnico kemije, kjer so poskusi »doma« ali so vsaj zelo pomembni del pouka. Ga. Romina Prevolšek nam je najprej podala navodila za delo oz. za MERJENJE PROSTORNINE TEKOČIN IN PLINOV, nato pa smo se s praktičnimi vajami in z uporabo merilnih valjev, pipet oz. biret naučili natančnega odmerjanja prostornine tekočin. Najbolj mi je bil všeč poskus s kislino in z indikatorjem, katerega barva se je ob dodajanju baze spremenila v lepo rožnato. Po malici nas je »čakala« učilnica matematike, v kateri smo na zabaven, TANGRAMSKI, način ponovili računanje obsega in ploščine likov; ga. Metka me je na začetku morala malo spodbuditi, da sem dobila zagon. Zadnja delavnica, SODOBNA KARTOGRAFIJA, ki jo je vodila ga. Darja Gorupić Juranić, je bila moja najljubša, ker imam tudi sicer rada geografijo in učiteljico, še posebej pa delo s tablicami. Z uporabo aplikacije Google Earth smo iskali in zapisovali podatke mest, o katerih smo se učili pri urah GEO, seveda tudi o Rogaški Slatini (prav navdušena sem nad dejstvom, da je Homo Sapiens tako napredoval). Peto uro je sledila še analiza dela in pregled delovnih listov. Dan pa smo zaključili v avli šole s sladko pojedino, ki so jo za nas pripravili izbrani učenci v gospodinjski učilnici pod nadzorom ge. Mire Pevec.

Ta dan se mi je zdel zanimiv, ker smo s praktičnim delom ponovili, utrdili in se na novo naučili vsebine učnih načrtov.

Olena Pentlikhovska, 8. b

Utrinki

(Skupno 192 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost