Skoči na glavno vsebino

Nekaj vtisov naših četrtošolcev iz šole v naravi.

BILA SEM V ŠOLI V NARAVI

12. 12. 2022-12. 16. 2022

CŠOD PRVINE

1. DAN

Prvi dan smo odšli na Čemšeniško planino. Pohod je bil zelo dolg, trajal je kakšne tri ure. Na vrhu planine smo se igrali. Ko smo hodili že pet minut, sva se z mojo najboljšo prijateljico spomnili, da sva pozabili vzeti antibiotike. Z učiteljico Mašo smo odšli proti domu, kjer smo našle še tri fante, ki so ostali tam, ker niso vedeli, da smo ostali odšli na pohod. Potem so šli z nami.

2. DAN

Drugi dan smo spet odšli na pohod, tokrat do Trojan po krofe. Nekje na sredini poti smo se ustavili in obrnili, ker je bila cesta preveč spolzka. Odšli smo nazaj do doma, kjer smo se igrali na snegu. Povedali so nam, da krofe dobimo naslednji dan.

3. DAN

Tretji dan smo se veliko igrali zunaj. Gradili smo snežne bivake. Ker prejšnji dan nismo prišli do krofov, smo jih dobili danes po kosilu. Bili so odlični in precej veliki.

4. DAN

Četrti dan smo gradili bivake iz palic, zato ker je učitelj Aleš rekel, da se približuje snežni metež. Bivake smo gradili v skupinah. Midve z Mio sva bili skupaj v skupini.

5. DAN

Peti dan smo plezali na smreko. Jaz sem splezala čisto na vrh. Seveda smo bili privezani. Ko smo se odpeljali domov, sem na avtobusu zaspala. Najsrečnejša sem bila, ko sem po tolikih dneh znova videla svojo družino.

Teden je bil odličen.

ABI KRIŽAN, 4.B

BIL SEM V ŠOLI V NARAVI

Opisal vam bom pet dni, ki  sem jih preživel v  šoli v naravi, ki je trajala  od 12.12. do 16.12. 2022

V CŠOD Prvine smo se odpeljali z avtobusom.  Pot je bila ledena in spolzka. Pričakal nas je  sneg. Prvi dan so nam dali navodila za bivanje. Ko smo dobili sobe, smo se morali razpakirati. Odšli smo na kosilo, ki je bilo okusno. Potem smo odšli na pohod na Čemšeniško planino. Drugi dan smo šli do Trojan, a zaradi varnosti smo se vrnili do doma. Pri domu  so nam dali nekaj nasvetov, kaj vse lahko zgradimo iz snega. Poskušal sem zgraditi iglu. Zvečer smo se v sobah preoblekli v suha oblačila. Po večerji smo imeli kviz Male sive celice, ki je bil dolg, a zanimiv. Zelo smo se veselili, saj smo dosegli drugo mesto. Naslednji dan smo imeli jutranjo telovadbo. Dopoldne smo v delavnicah raziskovali o naravi in reševali matematične naloge. Ta del dneva mi je bil zelo všeč. Popoldne smo se sankali in zabavali. Zvečer smo se igrali družabne igre. V četrtek smo imeli krajši pohod in se igrali igro Sovin pobeg, kjer smo sledili oranžnim puščicam z nalogami. Pred odhodom domov smo si privoščili zabavo. Bila je smešna. V petek zjutraj smo se pakirali in prosto igrali zunaj. Po kosilu nas je domov odpeljal avtobus.

Teden mi je bil zelo všeč. Upam, da se takšen teden zabave ponovi.

Ernest Berc, 4.b, I. OŠ Rogaška Slatina

BILA SEM V ŠOLI V NARAVI

Šola v naravi je trajala od 12.12. do 16.12 v CŠOD Prvine. Prvi dan smo šli na pohod na  Čemšeniško planino. Vsak dan smo imeli zajtrk, malico, kosilo, popoldansko malico in večerjo. V ponedeljek zajtrka in malice ni bilo saj smo prišli prepozno. Drugi dan smo imeli pohod na Trojane, ampak smo se na pol poti obrnili zaradi neprimerne poti. Vsak večer po tem, ko smo se že pripravili za spanje, smo se lahko igrali družabne igre dokler nam učiteljica ni prišla zaželeti lahko noč. Ker je bilo na Prvinah dovolj snega, smo lahko imeli igre na snegu. Imeli smo tudi matematiko v naravi z gospodom Alešem, opazovanje dreves in odkrivanje živalskih stopinj z gospo Lucijo ter še kviz z gospodom Alešem Male sive celice. Imeli smo tudi sovin pobeg z gospo Lucijo ter petim in četrtim a. Najbolj mi je bilo všeč plezanje po smreki, kjer sem prišla celo do vrha, sankanje in plesanje.  V sredo zvečer smo se vsi veselili saj so bili za večerjo hamburgerji in še naročili smo Trojanske krofe. Zame je bila šola v naravi enkratna. Mislim, da je bil ta teden čudovit.

Zoja Colnarič, 4.B

CŠOD PRVINE – 4. DAN

Saj ne moremo verjeti, da smo že skoraj pri koncu. Predzadnji dan smo slikali s čopiči iz naravnih materialov, plezali na visoko smreko, iskali sovo na lovu in se pri vseh dejavnostih super zabavali.

Večer je bil kot naročen za ples. Skupaj z učenci OŠ Rečica ob Savinji, s katerimi bivamo tukaj, smo se pošteno naplesali. Ker smo bili malo poredni in jim podrli njihove krasne snežake, smo jih za odkupnino naučili dva naša plesa. Oprostili so nam in na koncu smo sklenili premirje in postali pravi prijatelji.

Jutri ob 13.30, polni vtisov, odhajamo domov. V Rogaško Slatino bomo prispeli med 14.30 in 15. uro.

Dogajanje četrtega dne si lahko ogledate na FOTOGRAFIJAH.

CŠOD PRVINE – 3. dan

Za nami je zanimiv in pester dan. Po jutranjem razgibavanju s plesom smo se po zajtrku lotili dopoldanskih dejavnosti v naravi. Gradili smo prvinske bivake, bili raziskovalci za en dan in opazovalci barvitosti narave.. DAN

Za kosilo smo se po okusnem ričetu posladkali s slastnimi trojanskimi krofi. Njami, kako okusni so bili :).

Popoldansko dogajanje je bilo še posebej zanimivo, saj smo gradili prave snežne utrdbe. Nastale so prave mojstrovine. Zvečer smo se odpravili še na nočni pohod z lučkami in si za zaključek dneva ogledali nogometno tekmo.

Dogajanje tretjega dne si lahko ogledate na FOTOGRAFIJAH.

CŠOD PRVINE – 2. DAN

V mrzlem jutru smo se odpravili v prodajalno krofov na Trojane. Na pol poti smo se zaradi nevarne in zasnežene poti odločili, da se vrnemo. Krofe si bomo privoščili pri jutrišnjem kosilu.

Popoldan smo preživeli v okolici doma. Delo je potekalo na treh postajah. Poleg matematične in naravoslovne skupine smo uživali v sankanju po belih snežnih strminah.

Največje veselje nas je čakalo po večerji, saj smo se pomerili v splošnem znanju s petošolci v kvizu Male sive celice.

Kar dobro nam je šlo, saj smo četrtošolci osvojili odlično drugo mesto.

Veselimo se jutrišnjega dne, ko se bomo veselo mastili s krofi.

Dogajanje drugega dne si lahko ogledate na FOTOGRAFIJAH.

CŠOD PRVINE – 1. DAN

Juhuuu, smo že tu!!!

Kljub temu da smo morali zadnjih 700 m do cilja peš, saj spolzko vozišče avtobusu ni dovolilo do vrha, smo se v domu Prvine udobno namestili po sobah. Po kosilu smo osvojili vrh Čemšeniške planine (1120 m nadmorske višine). Pot nas je vodila po zasneženem gozdu s čudovitim razgledom po Zasavskem hribovju.

Po večerji smo imeli zabavno večerno animacijo.

Dogajanje prvega dne si lahko ogledate na FOTOGRAFIJAH.

(Skupno 608 obiskov, današnjih obiskov 1)