Skoči na glavno vsebino

PONEDELJEK, 23. 05. 2016

Danes smo prišli v CŠOD Čebelica. Pričakal nas je prijeten gospod. Najprej smo se namestili v sobe, nato pa smo imeli kratek sestanek. V času med kosilom in večerjo  smo odšli  na dva krajša sprehoda. Naučila sem se veliko novih stvari, kot na primer kaj je štrbunk, gank, svinjak, kozolec… Bilo je  res super.

Veliko več od besed pa vam lahko povedo FOTOGRAFIJE  prvega  dne.

TARA ŠKRABLIN, 4. razred

TOREK, 24. 05. 2016

Danes mi je bilo zelo všeč, da smo streljali z lokom ter bili na pohodu.  Bosi smo hodili po gozdu. Povedali so nam, kako so si ljudje včasih pomagali poiskati hrano. Lahko smo gledali skozi čudežno oko, kjer so bile svari močno povečane. Tako sem na drevesu skozi čudežno oko videla muho.  Popoldne smo šli še enkrat na pohod in se orientirali s pomočjo kompasa. Reševali smo učni list, na katerem smo morali ugotavljati, koliko so kraji oddaljeni  od vasi Čatež. S slamico smo si naredili svoje kompase  in slamica nam je kazala strani neba. Zelo sem uživala in se tudi veliko naučila.

Veliko več od besed pa vam lahko povedo  FOTOGRAFIJE   drugega  dne.

MARTINA ŠPILJAK, 4. razred

SREDA, 25. 05. 2016

Zjutraj smo se oblekle in pospravile sobo. Pred zajtrkom smo imeli telovadbo, po njem pa so nam ocenili sobo. Čebele smo dobile 9,5 točk od 10- ih.  Z učiteljem Dragom smo odšli v gozd, nabirali veje ter zakurili taborni ogenj. Na ognju sem si spekla kruh. Po malici smo imeli športno plezanje. Prišla sem do vrha. Igrali smo tudi med dvema ognjema, kjer smo bili vedno prvi. Po počitku smo šli  zopet v gozd. Tokrat smo se igrali igro Prehranjevalna veriga. Zvečer smo  se igrali kviz Čebelnjak znanja. Naša skupina je osvojila četrto mesto. Bil je res zabaven dan.

Veliko več od besed pa vam lahko povedo FOTOGRAFIJE  tretjega   dne.

ŽIVA STOJNŠEK, 4. razred

ČETRTEK, 26. 05. 2016

Nikoli se še nisem tako težko zbudila kot danes. Za zajtrk sem jedla kosmiče z jogurtom. Po zajtrku smo imeli sestanek in tam izvedeli, da bomo imeli najdaljši pohod v tem tednu. Primerno smo se oblekli in obuli. Hodili smo po Zaplaških stezicah, mimo cerkve z dvema zvonikoma. Pozneje smo jedli zelo dobro kosilo. Med počitkom smo vadili točke za nocojšnji Škratov ples. Škratu Čatežu smo Lana, Eva, Brina in jaz zgradile zelo lepo hišico, z gospodom Dragom pa šotor. Pojedli smo slastne hrenovke za večerjo, zdaj pa odhajamo na Škratov ples.

JUTRI SE ZADOVOLJNI VRAČAMO DOMOV. PRIČAKAJTE NAS PRED JANINO OB 15. URI.

Veliko več od besed pa vam lahko povedo FOTOGRAFIJE četrtega dne.

STELLA KORAŽIJA, 4. razred

PETEK, 27. 05. 2016

Ko smo se zjutraj zbudili, smo najprej pospravili oblačila v kovčke ter slekli posteljnino. Kovčke smo nato odnesli v modro učilnico. Tam smo dobili navodila za Lov na lisico. Nekatere skupine smo ostale v učilnici in se naučile pravilno zavezati čevlje. Naučili smo se zavezati tudi  mornaski vozel. pri Lovu na lisico se je naša skupina imenovala Hitre tačke. Najprej smo morali odgovoriti na vprašanja, prepoznati odtise živali, in poiskati lisičino pismo. Videli smo veliko poti. Po igri smo pojedli kosilo, spakirali kovčke na avtobus in se odpeljali domov. V Rogaški me je pričakala mama.

Veliko več od besed pa vam lahko povedo še FOTOGRAFIJE  petega dne.

STAŠA DEBELAK VREŠ, 4. razred

(Skupno 395 obiskov, današnjih obiskov 1)