Zaključek projekta Terra Community and Ethics of the Future

S projektom Terra Community and Ethics of the Future smo se dotaknili in sprožili razmišljanja in konkretne akcije na področju tematike varovanja našega planeta in kakovosti življenja.

Najbolj smo vplivali na učence, ki so bili neposredno vključeni v projekt, posredno pa tudi na ostale učence na šolah, učitelje, njihove starše, prebivalce okolja, kjer so se izvajale projektne aktivnosti. Upamo tudi, da smo z učinki projekta segli še širše, saj smo projekt in projektne aktivnosti predstavljali izven države na projektnih srečanjih drugih mednarodnih projektov.

Splošne in specifične cilje projekta smo uresničili, saj so uporabniki začutili pripadnost naši skupini, zgradili smo tudi širšo virtualno skupino preko družabnega omrežja, kjer so učenci in učitelji deliti izkušnje, svoja mnenja in informacije na prijazen in strpen način.

Določili smo vrednote, pravila in značilnosti, ki naj bi jih imeli pripadniki naše skupine, skozi aktivnosti razvijali načine, kako pripomoči k ohranjanju našega planeta. Ustvarili smo skupen katalog kulturne dediščine vseh štirih držav in ga objavili kot knjigo. Na spletni strani projekta smo objavili peticijo, ki naj bi spodbujala ukrepe varovanja okolja. Izdelali smo študijo, ki je analizirala že obstoječe zakone na področju varovanja okolja. Raziskovali in opisali smo tiste živalske in rastlinske vrste, ki so v nevarnosti izumrtja v vsaki državi.

V objavo smo poslali tri članke ”ENVIRONMENTAL EDUCATION—TRANSLATING AND RECOVERING THE ETHICAL NORMS OF ALIVE IN LEGISLATIVE FRAMEWORK OF ROMANIA, CROATIA, POLAND AND SLOVENIA”, in sicer akademski reviji Journal Plus Education v Romuniji.

Skozi več aktivnosti smo dvigovali osebno in družbeno odgovornosti do življenja v skupnosti. Skozi Flashmobe smo opozarjali na določene probleme družbe, odtujenosti in  potrošništva.

Izvajali smo delavnice na šoli in v lokalni skupnosti, ki so spodbujale k recikliranju in uporabi odpadnih materialov, k sodelovanju pa smo povabili tudi učence drugih šol.

Pri učencih smo spodbujali zmožnost kritičnega mišljenja, raziskovanja, analiziranja podatkov in globalnega razmišljanja. Nudili pa smo jim tudi vpogled v to, kako voditi in organizirati dejavnosti v okviru mednarodnega projekta. Sodelovali smo v spletnih debatah, ustvarjali motivacijske kartice, izdelovali miselne vzorce pri pouku, ustvarjali interaktivne zemljevide, risali tematske mandale, brali angleške knjige na temo problemov sodobne družbe), ob tem pisali eseje in likovno ustvarjali.

Ob vseh aktivnostih pa je kar 21 učencev naše šole imelo možnost potovanja v drugo državo, sedem na Poljsko, sedem na Hrvaško in sedem v Romunijo. V mobilnosti smo vključevali učence glede na lasten interes, prednost pri izboru pa so imeli tisti iz socialno ogroženih družin. Prav tako pa smo v Sloveniji gostili učence in njihove učitelje ter za njih pripravili pester učni program skozi vseh pet dni gostovanja.

Več o projektu in aktivnostih si še vedno lahko preberete na povezavi: spletna stran projekta

 

Katja Sivka, koordinatorica projekta

 

(Skupno 69 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost