Skoči na glavno vsebino
1. dan – ponedeljek             Fotografije 1. dan

Danes smo se četrtošolci z avtobusom odpeljali v CŠOD Jurček. Pot je bila zelo dolga, saj smo se vozili tri ure in pol. Ko smo prispeli, smo se najprej razporedili po sobah. Po kosilu smo dobili navodila za bivanje v domu. Popoldan smo se odpravili na ogled mesta Kočevje. Veliko smo izvedeli o mestu, v katerem bomo bivali 5 dni.

MANJA KRIŽANEC, 4. b

Danes smo prispeli v CŠOD Jurček. Spoznali smo zelo strupeno drevo – tiso. Ogledali smo si Kočevje ter se sprehodili do Rudniškega jezera. Jezero je nastalo iz zapuščenega rudnika premoga. Slišali smo tudi zanimivo zgodbo o nesrečni ljubezni Friderika Celjskega in Veronike Deseniške. Najbolj všeč mi je bila cerkev v središču mesta, ki je zgrajena iz kamenja.

ELA KIT, 4. b

2. dan – torek              Fotografije 2. dan

Zjutraj, ko smo se zbudili, smo šli ven. Najprej smo tekali okoli igrišča, nato pa igrali Med dvema ognjema. Po zajtrku
smo pospravili sobe. Dobili smo +5. Nato smo šli v Medvedovo učilnico in tam veliko spoznali o treh kočevskih  plenilcih (medvedu, risu in volku). Videli smo lobanje, rogovje, perje… Nato smo šli na raziskovalno pot.

KLARA ŠESTANJ, 4.a

Danes sem doživela nekaj lepega. Šli smo na pohod v gozd. Našli smo lubje, storže, lišaje… Učiteljica Marina nam je predstavila urha. Urh je podoben žabi, a ni žaba, je pa dvoživka. Ko smo šli dalje, so sošolke in sošolci našli sled neke živali. Z učiteljico  smo naredili odtis te sledi in jo odnesli s seboj v dom.

ADRIJANA PŠENIČNIK, 4. a

Po zajtrku smo se dobili v veliki učilnici, kjer smo ponovili vse o orientaciji. S tem smo se pripravili na orientacijski pohod do kraške jame. Bilo je zelo strašljivo. Po kosilu pa smo imeli lokostrelstvo. Naučila sem se streljati z lokom. Zunaj smo lahko igrali nogomet, odbojko ali košarko.

LARA KODELIČ, 4.b

Dopoldan je bilo super. Zadovoljen sem bil, saj smo v gozdu našli veliko sledi in videli urha. Po kosilu smo odšli v gozd, kjer smo delali različne vaje na trim stezi.

ANŽE JEGER, 4.a

3. dan – sreda           Fotografije 3. dan

Danes zjutraj smo se znova igrali Med dvema ognjema. Po zajtrku smo odšli na tekmovanje Lov na lisico. Ne vem še, kateri smo bili, ampak to je bilo zame kot da bi zmagali.

Leon Šiljeg, 4.a

Danes mi je bilo najboljše, ko smo odšli na Lov na lisico. Lepo mi je bilo tudi, ko smo odšli na fitnes v naravi in na igrala.

Gabrijel Amon Ratej, 4.a

Ko smo tekmovali po skupinah, smo morali biti hitri, ker so nam merili čas. Tudi na vprašanja smo  odgovarjali.

Drago Krumpak, 4.a

Danes je bilo zelo zabavno. Najbolj všeč mi je bilo, ker smo odšli v fitnes, ki je bil v naravi. Škoda, da moja dva brata nista zraven, ker tudi onadva obožujeta.

Anita Veselaj, 4. a

Na Lovu na lisico smo dobili 6 vprašanj. Na enega nismo odgovorili, ostale pa smo rešili. Ustavili smo se še na fitnesu, kjer sem si dobro razmigal noge.

Tilen Murko, 4.a

Dopoldan smo odšli na Lov za lisico. Pravzaprav se je samo tako imenoval. V resnici je bil to orientacijski pohod. Popoldan smo zakurili ogenj ter pekli jabolka in kruh. Njami!!!

Primož Kidrič, 4.a

V gozdu smo imeli tekmovanje v naravi. Na  drevesih so bili listi z vprašanji. Na list smo pisali odgovore. Enega vprašanja nismo našli.

Kenan Sprečo, 4.a

Ob 15.00 smo odšli na pohod.  Na pripravljenem kurišču smo zakurili ogenj ter  pekli kruh in jabolka. Nato smo se še igrali. Eni so vlekli vrv, drugi pa igrali nogomet.

Neža Žurman, 4.a

Danes smo se zbudili in odšli na jutranjo telovadbo. Šli smo na lov na lisico in reševali naloge. Po kosilu smo šli v gozd, kjer smo na kurišču pekli kruh in jabolka. Po večerji smo šli v mesto na sladoled. Ta dan mi je bil super.

Jan Herček, 4. b

4. dan – četrtek                  Fotografije 4. dan

Danes je že zadnji celi dan v Jurčku. Prehitro so nas zbudili. Razgibali smo se in pojedli zajtrk. Igrali smo se, nato šli na vožnjo s kanuji. Po kosilu smo igrali pink ponk. Popoldan smo imeli pohod in nato disko. Tam smo se zelo zabavali. Škoda, da je to zadnji dan.

ŽIVA KORAŽIJA, 4.b

Danes smo se vozili s kanujem. Bilo je zelo zabavno. Po večerji smo imeli super disko.  Zvečer smo se stuširali in odšli spat.

LARA KODELIČ, 4.b

Danes smo se pozno zbudili in šli na telovadbo. Uredili smo si sobe in šli čolnarit. Bil sem v rdečem čolnu, ki je zmagal.

ROK VUK, 4.B

Danes sem se zbudila z muko, saj ponoči nisem mogla spati. Kasneje smo se razdelili v dve skupini za vožnjo s kanujem. Moja skupina je bila druga. Naučila sem se veslati. Med vožnjo smo videli velikega kačjega pastirja in veliko drugih živali.

NIKA BRANTUŠA, 4.b

Današnji dan je bil zelo lep. S kanuji smo se vozili po reki Rinži . Bili smo malo mokri. Ugotovila sem, da ne znam dobro igrati namiznega tenisa in da se ga  bom morala naučiti.

OLENA PENTLIKHOVSKA, 4.B

Ko smo se zbudili, smo imeli telovadbo. Dopoldan smo se vozili s kanuji po reki Rinži, popoldan pa smo šli na trim stezo.

RENE TURNER, 4. b

Najprej smo imeli zelo okusen zajtrk, nato pa je bila na vrsti vožnja s kanujem. Zaleteli smo se v trstičje. Bilo je zabavno.

BARBARA ZAJKO, 4.a

Na vožnji z rumenim kanujem je bilo zelo lepo. Videli smo račke, kačjega pastirja… Po končani vožnji smo se nekateri preoblekli, saj smo bili malo mokri.

ERBLINA LUGI, 4.a

Zjutraj smo se na športnem igrišču igrali Med dvema ognjema, pri čemer so zmagali fantje. Po zajtrku smo se šli vozit s kanuji. Jaz sem bila v rumenem. Ko smo tekmovali, je naš kanu zmagal.

LARA KLAUŠKI, 4.a

Jaz sem se vozila z rdečim kanujem. Vozili smo se 3 km. Kdaj pa kdaj se je učitelj Jure vstal in nas v kanuju tako zelo zazibal, da smo skoraj padli v vodo. No, saj ni bilo tako hudo.

SARA PESAN, 4.a

Danes je bil zelo super dan, ker smo se vozili s kanuji in smo zmagali.

MATEJ ZBIL, 4.a

Ko smo se danes zbudili, smo začeli hitro pospravljati. Po zajtrku smo še malo pospravile, ker je bilo nato ocenjevanje sob. Dobile smo 5. Pred malico je naš razred odšel na vožnjo s kanuji. Videli smo kačje pastirje in zelo majhne račke, pa tudi zelo veliko mrtvo ribo.  Jaz in Lara sva zelo dobro veslali.

PETRA BORŠIČ, 4.a

Zbudili smo se okoli 7. ure. Ob 7.30 smo imeli telovadbo. Šli smo v kanu in se vozili po reki Rinži. Videli smo veliko in malo raco. Tekmovali smo in bilo je zelo zabavno. Ob koncu vožnje smo kanuje pustili ob reki,  kasneje pa smo jih z učiteljevo pomočjo izvlekli iz reke in očistili.

GAŠPER ŠKET, 4.a

JUTRI ZAKLJUČUJEMO NAŠE PRIJETNO BIVANJE V KOČEVJU. PRIČAKUJETE NAS OKROG 15.30

Mojca Sovič in Jolanda Fric

(Skupno 213 obiskov, današnjih obiskov 1)