Skoči na glavno vsebino

4. DAN

Danes, ko sem se zbudila, sem si umila zobe, se oblekla in odšla na zajtrk. Po zajtrku smo šli še zadnjič smučat. Na smučanju je bilo zelo fajn. Po smučanju smo še imeli malo prostega časa, nato pa smo se odpravili na kosilo. Po kosilu smo imeli lokostrelstvo. Prve smo streljale deklice, nato še naši sošolci. Šli smo tudi v fitnes in na igrišče igrat nogomet. Pridružil se nam je tudi gospod Klemen. Nenadoma se je na parkirišču pojavila gospa Anita, naša sorazredničarka in učiteljica slovenščine. Skupaj z njo smo se pripravili na večerjo.  Četrtek smo zaključili z nastopi in s plesom.

Dnevnik Klare Šestanj

3. DAN

Danes je bil res poseben dan. Zjutraj sem se zbudila ob 7.00. Imeli smo dober zajtrk, potem smo se oblekli in pripravili za smučanje. Smučali smo štiri ure in pol, potem se pa odpeljali nazaj v CŠOD Gorenje. Imeli smo lokostrelstvo, dosegla sem kar 45 točk. Dobili smo telefone in poklicala sem domov. Potem smo imeli večerjo. Po njej smo se igrali družabne igre.

Dnevnik Ele Kit

2. DAN

Zbudila sem se ob 6.55. Se oblekla in počesala. Odšli smo na zajtrk. Ob 8.00 smo šli na Roglo smučat. Šlo mi je zelo dobro. Ob 10.30 smo imeli malico, jedli smo makovko in pili prijetno dober čaj. Kosili smo ob 13.30, do pol četrte ure smo imeli prosti čas. Potem smo se odpravili (samo 6.a) na pot do Alpske hiše. Med potjo nam je gospa Danica razkazala Gorenje, pokazala Boč, Donačko goro in Zreče, ki so oddaljene 4 km. Vadili smo tudi smeri neba. Po poti smo pili vodo iz narave. Ko smo prišli do Alpske hiše, smo si jo ogledali od zunaj in povedali, da je stara 182 let, da je zgrajena iz kamenja in lesa. Nato smo si hišo pogledali od znotraj. Običajna kmečka hiša ima 4 sobe: črno kuhinjo, hišo, spalnico za starše, predprostor. Bogati kmetje so imeli še lahko več sob – shrambo in še eno sobo. Nato smo šli ven in se slikali pred hišo. Vrnili smo se skozi gozd. Imeli smo prosti čas. Ob 17.15 so šli dežurni pripravljat večerjo.

Dnevnik Lare Klauški

1. DAN

Evo, mal smo internetno podhranjeni in je komaj danes naložilo video. Danes smo spremenili strategijo in bomo naložili nekaj slik, tako da pred spanjem vabljeni.

Video

(Skupno 115 obiskov, današnjih obiskov 1)